Witbits? Waarom? 

Soms is een probleem snel en eenvoudig telefonisch op te lossen. In dat geval kunt u ook een beroep doen op telefonische ondersteuning van WitBit Services in de vorm van hulp op afstand. Tegen een gereduceerd tarief krijgt u ondersteuning via een beveiligde internetverbinding, waarbij u tijdelijk toegang verleent tot uw computer. Zo kunt u het probleem duidelijk demonstreren en meekijken hoe het snel en doeltreffend wordt opgelost.

Door aanschaf van zogenaamde witbits beschikt u over de benodigde tijd voor deze telefonische ondersteuning en kunt u een beroep hierop doen zonder zich bezwaard te voelen , zowel overdag als ‘s avonds. In veel gevallen bent u zo in relatief korte tijd van het probleem verlost.

Witbits? Hoe werkt het? 

U maakt een persoonlijk account aan op de website, waarna u via een beveiligde verbinding in kunt loggen. Vervolgens krijgt u de mogelijkheid een aantal witbits aan te schaffen die ieder afzonderlijk een kwartier telefonische hulp vertegenwoordigen. De tijdsduur die benodigd is voor de oplossing van de storing wordt dan op uw totaal aantal beschikbare witbits in mindering gebracht. Door in te loggen op uw persoonlijke pagina kunt u te allen tijde uw beschikbare aantal witbits raadplegen en krijgt u een overzicht van de uitgevoerde handelingen.

Witbits? Wat kost het? 

Eén witbit representeert 15 minuten en kost € 10,-. De eerste minimum afname is 5 witbits en kost dus € 50,-. Elke volgende afname is geheel naar eigen keuze en niet gebonden aan restricties.

U kunt het afgenomen aantal witbits betalen via iDeal of overschrijving van het verschuldigde bedrag naar rekeningnummer NL47INGB0007241970 ten name van WitBit Services te Haarlem